5 Şubat 2009 Perşembe

Hayat ne garip,dünya çok garip..

Bu gün dışarı çıktım arabaya kurulmak yerine yürüdüm off Üsküdar Bağlarbaşı dolaştım durdum insanlara pek dikkatli bakmam aslında bir ihtiyar dikkatimi çekti ...Banklara oturmuş gelene geçene bakıyordu iyi giyimli İstanbul Hanımefendisi benim kendisine baktığımı görünce kızım dedi biraz gelirmisin buyrun dedim başladı anlatmaya meyer şapkamdan etkilenmiş kendisininde 50 küsur senedir şapka taktığını Üsküdarda benim gibi birini gördüğüne çok memnun olduğunu anlattı...senelerdir yanlız yaşadığını çocuklarının kendisini aramadığını,bir an aklıma annem geldi ben annemi hiç yanlız bırakmamış peşinde koşmuş her işini görmüş ama hiç yaranamamıştım...Allahım dedim kendi kendime hayat ne garip bir ihtiyar sokaklarda çocuklarını arıyor bir ihtiyarda her daim yanında olan kızının kıymetini bilmiyor dünya çok garip..........

2 yorum:

  1. Hayat böyle işte,kimse içinde bulunduğu durumu anlayamıyor...Nimetin değerini bilmek lazım..

    YanıtlaSil
  2. Hiç halinden memnun olanı görmedim Nezahatçığım nimetin değerini bilmeli..

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın