25 Şubat 2009 Çarşamba

Soner Ablama..

Bu gün bi markette bi hanımla tanıştım laf lafı açtı Meme kanserine geldi kanseriz ya hemman yav kim dedim meme kanseri arkadaşıymış 2 senedir hayata küsmüş ne zaman arasak uyuyor dedi üzüldüm kendini bırakmasına mücadele etmeli benimle tanıştırırmısınız dedim amaç mücadele ruhunu aşılamaktı gerçekten moral çok önemli bu hastalıkta yaşamak istemek lazım yoksa çok zor bi kere hastalığı unutacaksınız normal hayatınıza devam edeceksiniz en önemlisi paylaşmak benim bi Soner ablam var 18 senelik kanser hastası iki memesi ve rahmi yok kanser sebebiyle alınmış pirim benim moral kaynağım merhaba diyene ben kanserim diyordum diyor işte bu paylaşmak ve en önemlisi bu hastalığı kaldırmak Sevgili ablam seni kaynatıyorum mücadelen bizlere örnek olsun seni seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın