13 Şubat 2009 Cuma

Bir kanser hastası neler düşünür...

Gazeteci olsaydım herhalde en çok bunu merak eder araştırırdım.Şimdiyse birebir yaşadığım için neler düşünülüyor biliyorum bütün kanser hastaları genelde hep aynı şeyleri düşünüyor ne kadar ömrüm var,yaşayabilecekmiyim, bir yerime sıçradımı, çocuğumun evlendiğini görebilecekmiyim evliysede torun görebilecekmiyim evimde başka bir kadın istemiyorum ben ölünce kocam yeniden evlenir öyleyseee tiz boşanıla ev satıla ayrıca çatır çatır yenile...Tabi bunlar benim düşüncelerim yahu kadın farzet öldün adam evlense nolur evlenmese nolur..Hiç bi şey bilmeyeceksinki ayrıca sen terki diyar ediyorsun diye adam yanlızmı yaşasın tamda ömrün son baharında,tamda insanların birbirine en lazım olduğu zamanda..Bütün bunları neden düşündüğümü neden bu kadar bi günü bi gününe uymayan insan olduğumu bütün gün kendime sordum durdum sanırım cevap ölüm korkusunda saklı ölünce ne olacak bi daha çocuklarımı göremiyeceğim en acısı bile bile ölüme gitmek insanlar trafik kazasında ne bileyim depremde öleceklerini bilmeden ölüyorlar ama bi kanser hastası ne yazıkki bile bile ölüme gidiyor.Bazen bunun bir şans olduğunu düşünüyorum yapacaklarımızı ertelemeden yapabiliriz en azından belkide bu illete çare bulunana kadar yaşarız kimbilir..Bunları yeni yeni düşünebiliyorum ama şunu öğrendim her ölüm erkenmiş merhum Sibel de bi yazısında yazmıştı grip olanları kıskanıyorum haklıymış bende kıskanıyorum şimdi basit şeyler yüzünden kendilerini helak edenlere gülüyorum.Hiç bi şey insan hayatından önemli deyildir sağlık belki bir daha geri gelmeyecek ama bence mühim olan bundan sonrasında mutlu yaşamak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın