5 Şubat 2009 Perşembe

Dost bu tarifi olmayan gönül işi....

Bir dostu tarif edebilirmisiniz,edemezsiniz bu sadece hiç tarifi olmayan gönül işi insanların kendi kişiliklerinde olan yada olmayan şey..Hırs bence en acı tecrübe nedense insanlar bunu anlamıyorlar.Ben Selver Sultan hep dost oldum elimden ne geliyorsa sokaktaki insana kuşa kediye kimin bi ihtiyacı olduysa yardım ettim ,ettimde bana bir karşılık geldimi yoo benim istediğim karşılık deyildiki, Allah bana ben onlara diyordum halada aynı kafadayım ben dostum hemde dünyada artık sayıyla gösterilenlerden....

2 yorum:

  1. ne güzel hep böyle dost kal,anlayan zaten bilir değerini,anlamayana söyleyecek söz yok zaten...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler sevgili arkadaşım senden başka yorum yazan yok şimdilik..Ben hep dost olacağım bir yazımda yazmıştım deli diyorlar bana desinler değişemem..

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın