3 Nisan 2009 Cuma

O bir tıp mucizesi.

Tam tamına sekiz kere kanser hastalığına yakalanan ve hepsinden kurtulan iki kız babası Lawrence Stewart isimli adamın hikayesi gerçekten de çok ilginç.

Sekiz kere kanser oldu

BATI LOTHIAN- Kızlarının kahramanı 31 yaşındaki Lawrence Stewart, yakalandığı sekiz kanserin sekizini de yenerek tıp tarihine bir mucize olarak geçti. Pek çok kişinin hayatını kaybettiği kanser türlerini bir tür soğuk algınlığı gibi atlatan adam, ilk olarak 14 yaşında kansere yakalandığını söylüyor.

Daha 14 yaşındayken mesane kanseri olan ancak kısa zamanda iyileşen Stewart'ın daha sonra da beyninde tümör olduğu ortaya çıktı. Üç defa da akciğer kanseriyle mücadele eden mucize adam verdiği kanser mücadelelerinde başarı kazandı.

İngiltere'de yaşayan iki kız çocuk babası Lawrence Stewart, yaşadığı tüm sıkıntıları atlatmanın verdiği iç huzurla şunları söylüyor şimdi: "Herkes grip olurken ben kanser oluyorum. Hayatım boyunca hiç sigara içmedim Ama işte nedendir bilinmez kanser oldum durmadan. Neyse ki ucuz kurtuldum" diyor.

Bir an olsun bile hastalıklarla mücadele ederken şikayet etmeyen adam, tıp tarihinde bir mucize olarak gösteriliyor. Geçirdiği onlarca ameliyatın sonunda zaferle çıkan ve her an ölüm tehlikesiyle karşı karşıya kalan baba, kemoterapi tedavisi sonrasında Macmillan Kanserle Mücadele Vakfı için destek bulmaya çabalıyor.

(YAŞAM/GAZETEPORT)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın