20 Nisan 2009 Pazartesi

Hastalığımla geçiniyorum gidiyorum

Zannederken tamda kafayı düzeltmişken dün doğalgazı yatırmaya gittim sıradayım felaket kalabalık sıranın önlerinden bir ses geliyor çekilin hasta var bende sağa sola bakıyorum kime ne oldu diye meğer beni uzun süredir görmeyen arkadaşımmış hastada benmişim yahu..Bir anda hastalığımı hatırladım ne güzel unutmuştum be oldumu şimdi,beni çeke çeke sıranın başına götürdü nedense hastalığım değilde bana hasta muamelesi yapılması zoruma gitti.Sabaha kadar ağladım 2 senedir sakladığım ne kadar duygu varsa hepsini içimden akıttım vee sabaha gene hiç bi şey yokmuş gibi uyandım yani gene unuttum hastalığımı delimiyim ne????

8 yorum:

  1. Çok güzel bir dışa vurum olmuş.
    Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Unutmak lazım bazen Selver Sultan...Ben de unutuyorum artık,kafam rahat ediyor hiç değilse..

    YanıtlaSil
  3. sen yine unut gülüm...unutalım gitsin...tüm bu patavatsızlara rağmen,onlara inat unutalım...
    ben, şimdi sana bi olay anlatıcam...okuyunca delireceksin...zira benim tanıdığım selver sultan buna olsa olsa 'delirir'...ben duyduğumda delirme durumunu geçip, bu yaşıma dek öğrendiğim tüm küfürleri sıraladım...
    dün bi arkadaşımla konuşuyoruz,o anlattı olayı...
    arkadaşım uzun süredir dul...onu bi tanıdığı arıyo;sana bi talip var işte falan yaşlarda falan yerden emekli şööle iyi bööle mazput vs...vs...vs...
    buraya kadar herşey doğal dimi?
    bana da öyle gelmiştii...
    ancak bu eş arayan beyefendinin! zavallı eşi kanser hastasıymış ve günleri sayılıymışşşş...
    gerisini varın siz düşünün...arkadaşıma 'nolur şu adamın nosunu ver bana' dediysem de yeminler etti bilmediğine dair...
    bu arada arkadaşımda onu arayan kişiye gereken cevabı,en nazik (!) dille vermiş...
    görüyosun sultanım...hayatta neler oluyo....

    YanıtlaSil
  4. Maral'ım ne yazık ki insanların acımasızlığı karşısında hayat bile aciz kalmakta...Ya kanser olan kendi olsaydı efendinin, bu kadar çabuk gözden çıkarılmak canını sıkmaz mıydı? Allah akıl versin ne diyeyim..Hep derim ben bazen insan olduğumdan utanıyorum diye. İşte bu okuduklarımı görünce de insanlığımdan utandım..Selver sultanımı da seni de çok seviyorum...Mevla sizinle olsun.

    YanıtlaSil
  5. Maralım inan yeni okuyorum ne yazıkki hayatın gerçekleri bunlar umarım o adam eşinden önce ölür çıkmadık canda umut vardır...

    YanıtlaSil
  6. Nezahatçiğim haklısın Allah akıl versin bizde seni çook seviyoruz :-)))

    YanıtlaSil
  7. nezahat canıımmm bende seni çok seviyorumm....
    ve selverim sultanım, bende bu sözü söyledim o an inan...allahımın sopası yok bi bakmışsın adam ondan önce....töbee töbeee....

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın