21 Mart 2009 Cumartesi

Uzun zamandır kişisel bi şeyler yazmadım....

Niye olduğunu bilmiyorum.Sanırım artık hastalıkla yaşamaya alıştım ve artık olur olmaz yerde ağlamıyorum.İhtiyar insanlarada gıptayla bakmıyorum ömrümü çaldıklarını düşünmüyorum.daha öncede yazmıştım annem 85 yaşında hiç bi şey bilmiyor yemek yemeyi unutuyor parayı nasıl biliyorsa buda hayret verici ama her gittiğimde bi yolunu bulup beni bi güzel yoluyor bi daha gidişime 5 kuruş yok...Ne yaptın bilmeemm yahu anacığım bak her şeyini getiriyorum ne yaptın billmemm harcanmıştır peki sana para vermicem ağlıyor kıyamıyorum vee gene çıkarken parasını veriyorum garip bi şekilde içim rahatlıyor ama şunuda düşünmeden edemiyorum Rabbim anneannem 87 yaşında terki diyar etmişti annem 85 yaşında nasip olurda bu yaşları görürsek zor ama beni kimseye muhtaç etme..Kızlarım bu ince göndermeyi anladınızmıı..Bende az deyilim nede olsa anamın kızıyım..Dimiii..

2 yorum:

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın