28 Ocak 2009 Çarşamba

Yaşamımda tek bildiğim hiç bi şey bilmediğimdir

demiş bir düşünür bende 50 senelik hayatımda hiç bi şey öğrenememişim .Hep başkaları için yaşadım aman üzülmesinler diye bin takla attım .İçimde saftiri bi düşünce vardı benim için ellerinden geleni yaparlar diye düşünüyordum ,hani en azından senelerce yardımcı olduklarım belkide arkadaşlarım ne kadar yanılmışım insanın tek dostu ailesi yani çocuklarıymış bide annesi ve kardeşi bi alkolik abim var hastalığımı duyduğunda ya bu canı ben versem sen kurtulurmusun demişti bunu hiç unutmadım unutamadım .Şimdi en azından hayatımın kıymetini öğrendim bide ne olursa olsun kendi canımdan olanların beni düşündüğünü bunları yazıyorum çünkü bazı insanlara güvenmemeyi bilmiyormuşum ,çünkü herkezi sevmemek lazımmış, çünkü yaşamımda tek bildiğim şey bir şey bilmediğimmiş.....

2 yorum:

  1. Yaşam ancak yaşadığımız sürece öğreneceklerimizle dolu her daim..Yaşayıp,öğreneceğiz.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın Nezahatçiğim yaşam süresince öğreneceğimiz çok şey var..

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın