8 Haziran 2009 Pazartesi

Gene yerle yeksan oldum içim acıyor

Annem hep bahsederim gözümün önünde eriyor iyi değil bu yüzden acilen geldim doktorlar rahat ettirin diyor yahu sanki bu zamana kadar ne yapıyorduk ben kendimi alıştırmalıyım biliyorum artık yapılacak bir şey yok dondum kaldım ne edeyim nerelere götüreyim babacığım anden ölmüştü Allahım dedim keşke hasta olaydıda öf diyeydim öyle dememek lazımmış insan sevdiğinin acı çektiğini görünce kahroluyormuş bide elinden bi şey gelmeyince çok zormuş Allahım bana akıl ver verki delirmeyeyim böyle zamanlarda akıllı biri lazım Anneciğim Anneannem terki diyar ederken bana kendini hazırla demişti hayat insana tekrar tekrar yaşatıyor bazı şeyleri başa döndük ben kızlarıma kendinizi hazırlayın diyorum ne acı kendi hastalığımı çoktan unuttum zaten Allahım bana akıl ver..

1 yorum:

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın