27 Haziran 2009 Cumartesi

Annemm Nurlar içinde yat pazartesi günlerinden neffret ediyorum..

Gene gelenek bozulmadı anacığımıda pazartesi günü akşam üzeri kaybettim,Babama babalar günü hediyesi olarak annemi götürüp yanına gömeceğim hiçç aklıma gelmemişti şimdi onlar koyun koyuna yatıyorlar bana uzaktan bakıp gülüyorlar oldumu şimdi hayattaki tek büyüğümüde kaybettim o yaşlıydı ama ondan kuvvet alıyordum maneviyatım düzeliyordu nurlar içinde yatın tek tesellim ben hayattayken ikinizi yan yana yatırmak oldu 55 sene ayrılmamıştınız şimdide berabersiniz sonsuza kadar rahat uyu anne rahat uyu baba dualarım sizinle..

2 yorum:

  1. Onlar şimdi elele dolaşıp,hasret gideriyorlardır ve emin ol mutludurlar. Onlara karşı görevlerini yerine getirmiş bir evlat olduğun için rahat olsun yüreciğin..İkisinin de melekler yoldaşı olsun..

    YanıtlaSil
  2. Aminn Nezahatciğim canımsın sağolasın...

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın