31 Aralık 2008 Çarşamba

Ben namıdiğer Selver sultan

Hastalığın hiç yakışmadığı deli dolu insan.Nereden bilirdimki 2007 senesinin bana oyun oynayacağını,birden bire kendimi doktorun karşısında bulup bide meme kanseri olduğumu öğreneceğim,erken teşhis dediler ölmeyeceksin ben hiç bi şey duymuyordum sadece kulaklarım uğulduyordu dışarı kaçtım çoçuklarım ağlıyordu ne oldu dedim anne sana iğne yapacaklar sen korkarsınya ondan ağlıyoruz dediler çok komik bi yalandı onlar daha önce öğrenmişlerdi hastaneden dışarı kaçtım gözlerimden yağmur gibi yaş iniyordu eve gittim sabaha kadar ağladım ne yapacağım ben şimdi dedim ya çocuklarım ben ölüyorum diyordum sürekli,ertesi gün interneti araştırmaya başladım hastaneleri doktorları tam 1ay kaçtım en sonunda kendi hastanemi kendi doktorumu kendım seçtim ve amelıyat şimdi o günleri hatırlamak bile istemiyorum iyiyim hayata 5 elle sarıldım artık hayatımda üzüntüye hiç yer bırakmadım ve sevmediğim istemediğim herkezi terkettim bu siteyi çok istiyordum çocuklarım yeni yılda çok güzel bi sürpriz yaptılar.Çok mutluyum zaman zaman yaşadıklarımı burada benim gibi hasta veya hasta yakınlarıyla paylaşacağım

3 yorum:

  1. Aşk iki kişiye özeldir,ne güzel tesbit..

    YanıtlaSil
  2. Deli , dolu, sert ve güçlü SERVER Kalbi kadar kendi de temiz. Bu hastalık sana çook küçük gelir.

    Hayrettin AYDIN

    YanıtlaSil
  3. Evet dost gerçekten bu hastalık bana çook küçük gelir bu arada seni burada görmek çok güzel..Senin gibi kanseri alt edeceğim...

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın