21 Temmuz 2009 Salı

Ben salağın önde gideniyim hattaaa....

02 Şubat 2009 Pazartesi

En önde flama sallıyorum son günlerde yaşadıklarım beni çok üzüyor vefasızlık diz boyu neden bende her kez gibi olamıyorum insanları,kuşları,böcekleri sevmek zorundamıyım ben her şeyi neden bilmek zorundayım yani ya neden oysa umursamaz insanlar hayatını güller gibi yaşıyor benim gibi akılsızlarda hem hasta oluyor hemde bile bile gene herşeyi yutuyor bundan sonra akıllanırmıyım sanmıyorum aynen devam edicem vede devamlı istismar edilicem iyilik yap denize at diyorlarya ben yaptığım hiç bir şeyin karşılığını bu dünyada alamadım bekliyoruz azimliyiz hala flama sallıyoruz yani...

Gene bir Pazartesi yazmışım yahu nedir bu lanet bütün Pazartesilere direk savaş açıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın