7 Mayıs 2009 Perşembe

Güzellikle söyledim anlamadın veee..bana karizmanı çizdirdin

Daha öncede apartman yöneticisiyle olan bi sıkıntımı dile getirmiştim hiç bi değişiklik olmadı adam rahat ohh nasılsa parası ödeniyor nazikçe konuşuluyor akşam dışarı çıkacağım ayağım suya battı bu ne derkeeen gene apartmanın giderinin taştığını anladım öylemi geri döndüm soyundum önce telefonla bi güzel sövdüm sonra bir kovaya suları doldurup kapısını çaldım konuşturmadım bile hem kafasına hemde merdivenlere bütün suyu boşaltıp geri döndüm ohh bee keşke daha önce yapsaymışım bütün sinirim geçti her şey yoluna girdi giderler yapıldı ne demişler bazenn nazik olmak hiçç bi işe yaramıyor arada hakkını vereceksin neysee bu günlük bu kadar yazıyorum sorunsuz yarınlar dileğiyle..

1 yorum:

  1. EEEE nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir...:)

    YanıtlaSil

Sende yaz...

Diğer Sayfalarıda Dolaşın